Pocztowka z Afryki

Dodane dnia 2011.08.14
Drodzy przyjaciele, znajomi i znajomi znajomych!
Potrzebna nam Wasza pomoc!

O co chodzi:

Już od ponad roku jesteśmy w podróży rowerowej dokoła Świata. Za nami już prawie 16 000 km, 10 państw, tysiące spotkanych ludzi i miliony przygód. Przebyliśmy już Bliski Wschód. Za nami Turcja, Syria, Liban, Cypr i Jordania. Od 8 miesięcy jesteśmy w Afryce. Za nami Egipt, Sudan, Etiopia, Kenia i Zanzibar. Obecnie jesteśmy w Tanzanii i kieruje...my się do Mozambiku. Przed nami więc, Mozambik, Zimbabwe, Zambia, Botswana i RPA. Z południa Afryki zamierzamy statkiem dostać się do Ameryki Południowej aby rozpocząć kolejny, wielki etap tej wyprawy.
Nasza podroż odbywa się WYŁĄCZNIE NA ROWERACH i wiąże się z minimalnymi obciążeniami finansowymi. Nie sypiamy w hotelach, na campingach, nie jadamy w restauracjach, nie wydajemy pieniędzy na rozrywkę czy używki. Jednakże bardzo dużą część naszego budżetu pochłaniają inne wydatki - wciąż drożejące wizy, jedzenie, części rowerowe, lekarstwa oraz transport promami w miejscach w których nie możemy przeprawić się lądem.

W zeszłym roku, na skutek wielu przeciwności losu i kłopotów finansowych, nasza podróż zawisła na włosku. Wtedy właśnie z pomocą przyszliście WY!
Zrodził się pomysł koncertu i akcji pt."Postaw mi kawę". Polegało to na tym, że zorganizowaliśmy przy wsparciu przyjaciół koncert, na który wstęp kosztował równowartość jednej dużej kawy - czyli 12.5 PLN. Każdy kto "postawił" nam 2 lub więcej kaw, w zamian za to, dostał od nas KARTKĘ Z AFRYKI.
Odzew był bardzo duży. Zebraliśmy sporo kaw na koncercie, a jeszcze więcej kaw „popłynęło” przelewami internetowymi.
Niestety los znów pokrzyżował nam plany. 3 miesiące temu, w Kenii, nasz kompan i inicjator tej podróży Rafał, miał wypadek. Potrąciła go ciężarówka i w stanie krytycznym został zabrany helikopterem do szpitala w Nairobi, gdzie przeszedł 3 operacje i po 3 tyg został przetransportowany przez ubezpieczyciela do kraju. Rafał wraca do siebie (mamy nadziej, że niebawem też i do nas), choć przez uszkodzenie kręgosłupa jego rehabilitacja zajmie trochę czasu. My zaś, po wielu rozterkach, postanowiliśmy po raz kolejny nie poddać się przeciwnościom losu i ruszyć dalej aby we dwoje kontynuować sen śniony wcześniej przez naszą trójkę.
POTRZEBNA NAM WASZA POMOC!!!

Jak pomóc:
Jak już napisaliśmy, zeszłoroczna akcja spotkała się wielkim zainteresowaniem i przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Jeszcze długo po koncercie, ludzie z całej Polski przelewali nam „kawy” na konto w zamian za KARTKĘ Z AFRYKI. Nie wiedzieliśmy, że pocztówka z dalekich stron, może sprawić tyle radości! Teraz, gdy znów jesteśmy w potrzebie, postanowiliśmy zainicjować drugą edycję akcji „Postaw mi kawę”

Zasada jest prosta:
Każdy, kto postawi nam przynajmniej dwie kawy, czyli równowartość 25 PLN, dostanie od nas KARTKĘ Z CZARNEGO LĄDU!

Pomóżcie nam spełnić marzenia i stańcie się jednocześnie częścią tej wyprawy!
Dzięki Wam dojechaliśmy aż tu, a teraz chcielibyśmy zabrać Was jeszcze dalej!
Śledźcie nasze przygody na www.biketheworld.pl
(Jeśli chcecie poczytać stare, zeszłoroczne historie, zapraszamy również na www.mytb.org/adelka)

Roześlijcie tę info gdzie możecie, wrzućcie info na swoje tablice na Facebooku, powiedzcie o nas swoim znajomym!!!
Z góry dziękujemy i pozdrawiamy!
Kris i Adela
Dla wszystkich, którzy chcą nas wesprzeć, podajemy konta:
mBank:
68 1140 2004 0000 3402 6791 6435
Krzysztof Józefowski
Ul. Strachocińska 92
51-511 Wrocław
W tytule przelewu prosimy napisać: Pocztowka z Afryki! Oraz DOKŁADNY adres, na który mamy wysłać kartkę z podróży.

PRZELEWY ZAGRANICZNE prosimy kierować na to konto:
69 1160 2202 0000 0000 4094 8888
Bank Millenium
Adela Tarkowska
Saska 50/3
03-914 Warszawa
-Przed nr konta należny wpisać PL
-SWIFT: BIGBPLPW (Jeżeli system transakcyjny wymaga wpisania 11 znaków należy pozostałe
pola uzupełnić znakiem "X")